Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Garantie en klachten

Garantie

Met al onze horloge’s krijgt u 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum. 

Wanneer uw aankoop tijdens de garantieperiode defect raakt kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u vervolgens adviseren over reparatie of vervanging van jouw aankoop.

Naast de fabrieksgarantie zit er op onze horloges een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Buiten de garantie van horloges vallen de volgende onderdelen:

  • Batterij
  • Glas
  • Kroon 
  • Horlogeband
  • Uitgevallen steentjes
  • (Draag)schade
  • Verkleuring
  • Schade door een ongeluk, vallen of stoten waarbij de wijzers of indexen los komen, gebroken bandpinnen of krassen
  • Waterschade door geopende kroon of bediening van knoppen onder water
  • Vermissing of diefstal

Bovenstaande garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@outletuur.nl. Wij doen dan ons best om tot een oplossing te komen waar u tevreden mee zal zijn.

Leidt dit niet tot een oplossing; Het is nu mogelijk om uw klacht direct neer te zetten bij ons interne team. Vermeldt altijd uw gegevens, ordernummer, klacht en gewenste oplossing. Mail uw klacht naar: klacht@outletuur.nl. Vervolgens zal uw klacht worden onderzocht en zal binnen vijf werkdagen contact met u worden opgenomen met een inhoudelijke oplossing.

Handige links

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.