Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Garantie en klachten

Garantie

Met al onze horloge’s krijgt u 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum. 

Wanneer uw aankoop tijdens de garantieperiode defect raakt kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u vervolgens adviseren over reparatie of vervanging van jouw aankoop.

Naast de fabrieksgarantie zit er op onze horloges een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Buiten de garantie van horloges vallen de volgende onderdelen:

  • Batterij
  • Glas
  • Kroon 
  • Horlogeband
  • Uitgevallen steentjes
  • (Draag)schade
  • Verkleuring
  • Schade door een ongeluk, vallen of stoten waarbij de wijzers of indexen los komen, gebroken bandpinnen of krassen
  • Waterschade door geopende kroon of bediening van knoppen onder water
  • Vermissing of diefstal

Bovenstaande garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@outletuur.nl. Wij doen dan ons best om tot een oplossing te komen waar u tevreden mee zal zijn.
Leidt dit niet tot een oplossing; Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Handige links

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.