Veelgestelde Vragen

Hoe kunnen jullie de horloges zo goedkoop aanbieden?

Wij werken samen met verschillende internationale (horloge) zaken en kopen gezamenlijk grote partijen horloges in. Ook hebben wij geen fysieke winkel in een dure winkelstraat. Hierdoor hebben we lagere kosten en kunnen u zo een zeer scherpe prijs bieden! 

Zijn jullie echt de goedkoopste van Nederland en België?

Jazeker! Wij streven ernaar om horloges voor de goedkoopste prijzen aan te kunnen bieden in heel Nederland en België!

Heeft u desondanks toch een product in ons assortiment elders goedkoper kunnen vinden? Laat het ons weten en wij regelen een goedkoper prijs voor u en passen onze prijs aan!

Producten

Zijn jullie horloges orgineel?

Jazeker! Wij verkopen enkel 100% Authentieke horloges en zijn in staat om dit aan te tonen.

Hoe zit het met de waterdichtheid?

Over de waterdichtheid van horloges bestaan veel misverstanden. De waarden die op horloges worden weer gegeven (waterdichtheid in Atm of meters diepte) zijn testwaarden zoals die in de fabriek zijn vastgesteld, en bieden geen garantie in open water.

Over het algemeen kan de volgende standaard aangehouden worden

• 3 ATM / 30 meter: Bestand tegen lichte regenbuien en spatwater.

• 5 ATM / 50 meter: Beter bestand tegen regen en spatwater. Geschikt voor handenwassen.

• 10 ATM / 100 meter: Geschikt voor zwemmen en watersport in ondiep water, maar niet geschikt voor duiken met perslucht.

• 20 ATM / 200 meter: Geschikt voor alle vormen van watersport.

Mijn horloge is stuk gegaan, wat nu?

Dat is vervelend!

Als het defect onder de garantie valt kunt u contact met ons opnemen en repareren wij gratis de horloge voor u.

Als het defect niet onder de garantie valt kunt u alsnog contact met ons opnemen, na overleg repareren wij uw horloge voor een zeer scherp tarief.

Verzending en Bezorging

Wat is de levertijd op jullie producten?

Product op voorraad: Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, komen in het algemeen de volgende werkdag bij u aan.

Product in magazijn? Dan is de levertijd 4 a 6 werkdagen.

Word er ook op zaterdag bezorgd?

Jazeker! Al onze producten worden verzonden via PostNL. PostNL bezorgt ook op zaterdag.

Waar blijft mijn bestelling?

Uw zending de volgende werkdag nog niet ontvangen? Er is 99% kans dat uw horloge niet op voorraad was tijdens het bestellen. Een levertijd van 2 a 8 werkdagen stond dan ook vermeldt op de productpagina.

Gelieve verzoeken wij u de gehele 8 werkdagen af te wachten op uw product. Uw zending zal zo spoedig mogelijk bij u worden afgeleverd. Wij laten geen enkele bestelling onbezorgd staan.

Na 8 werkdagen nog niets ontvangen? Neem graag contact met ons op. 

Betalen

Hoe kan ik betalen op OutletUur.nl?

Wij bieden verschillende mogelijkheden aan om te betalen

•IDEAL: Betaal gemakkelijk met uw internetbankieren bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN, Friesland Bank, Triodos, Fortis en meer.

•Credit Card: Betaal gemakkelijk met uw Mastercard en VISA. Onze website maakt gebruik van een SSL-Beveiliging waardoor uw gegevens geheim blijven.

•Paypal: Betaal gemakkelijk met wereld’s meest beveiligde platform, tevens kunt u hier gebruik maken van ‘aankoopbescherming’

•Afterpay: Liever eerst uw product ontvangen en achteraf betalen? Met AfterPay kunt u betalen wanneer u het beste uitkomt, binnen de gestelde betaaltermijn van 14 dagen.

•Bankoverschrijving: Betaal door handmatig het bedrag over te schrijven via uw bankrekening.

Garantie

Hoelang heb ik garantie?

Op al onze horloges ontvangt u 2 jaar garantie op het uurwerk!

Waar krijg ik grantie op?

Garantie heeft te maken met producten die defect zijn als gevolg van een fabricagefout. Dus mocht er wat defect zijn aan het horloge, u kunt deze dan naar ons terugsturen en laten repareren. Dit is gratis als het defect inderdaad het gevolg is van een fabricagefout. (Dus geen gebruiksschade)

Mocht er wel sprake zijn van gebruiksschade. Dan kunt u contact met ons opnemen en proberen we tot een oplossing te komen.

Horloges: U heeft standaard 2 jaar garantie op het uurwerk van de horloge.

Uitgesloten van de garantie is;

  • Batterij (tot 3 maanden na aankoop valt wel onder garantie)
  • Glas
  • Kroon 
  • Horlogeband
  • Uitgevallen steentjes
  • (Draag)schade
  • Verkleuring

Mocht u toch te maken krijgen met de hierboven genoemde of andere schade/problemen. Neem contact met ons op, wij helpen u graag met een goedkope oplossing.

Hoe maak ik gebruik van mijn garantie?

Als een product defect gaat (vanwege een fabricagefout) binnen de garantie. Dan sturen we het product op voor reparatie naar een reparatiecentrum of naar de betreffende leverancier. Alle reparatiekosten zijn voor ons.

De afhandeling kan 2 à 3 weken duren, gerekend vanaf het moment dat we het product van u ontvangen hebben tot dat u het weer in huis hebt.

Als we geen defect kunnen vinden, rekenen we € 30,- onderzoekskosten.

Ruilen en Retourneren

Kan ik een product ruilen?

Jazeker! Mocht u van gedachte zijn veranderd en toch een ander product willen, kan dit altijd.

Bekijk hier de instructies: outletuur.nl/retourneren

U heeft 30 dagen tijd om een product te ruilen. Het product moet uiteraard in de originele verpakking compleet en in hetzelfde staat zijn zoals u deze heeft ontvangen. Als dit niet zo is, dan krijgt u slechts een deel van het aankoopbedrag terug. Hoeveel dit is, hangt af van de staat van het product en de verpakking.

Is het nieuwe product goedkoper? dan krijgt u een deel van het aankoopbedrag terug.

Als het duurder is, dan ontvang u van ons een betaallink. Zodra u betaald hebt, sturen wij u het nieuwe product en factuur toe.

Kan ik een product retourneren?

Jazeker! Mocht u niet tevreden zijn, voor welk reden dan ook, dan heeft u 30 dagen lang het recht om uw product te retourneren.

Bekijk hier de retourinstructies: outletuur.nl/retourneren

U heeft 30 dagen tijd om een product te retourneren. Het volledige aankoopbedrag krijgt u terug als het product én de originele verpakking compleet en in goede staat bij ons is aangekomen. Als dit niet zo is, dan kan uw retour worden geweigerd of krijgt u slechts een deel van het aankoopbedrag terug. 

Andere vraag

Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik terecht?

Neem hier contact met ons op.

Wij staan u graag te hulp!

Handige links