Bestelling volgen

Waar blijft mijn bestelling?

Yes! Je hebt een nieuwe horloge besteld. Je moet alleen nog even wachten tot je bestelling bij je is.

In het kort:
Op voorraad geldt: Voor 17:00 besteld is morgen in huis.
Niet op voorraad: Levertijd 3 a 9 werkdagen.

Let op: Wegens COVID-19 kan er mogelijk vertraging zijn bij de levering van uw bestelling. Indien dit het geval is wordt u hierover per email op de hoogte gehouden.

UITLEG STATUS

In behandeling

Dit betekend dat je bestelling in goede orde is ontvangen en nu in behandeling is.

Staat er ‘nabesteld’ onder de product dat je hebt besteld? Dan was de product niet op voorraad tijdens het bestellen, een levertijd van 3 a 9 werkdagen stond dan ook vermeldt op de productpagina.

Je bestelling is dus nabesteld bij de leverancier en is onderweg naar ons toe. Zodra ontvangen wordt je horloge bij ons verwerkt & direct naar jou opgestuurd. De volgende dag zal jou bestelling dan bij je aankomen.

Zodra vanuit ons verstuurd zal je een mailtje ontvangen. De volgende dag zal jou zending dan ook bij je aankomen.

Let op: Dit zijn maximaal 9 werkdagen, houdt dus rekening met maximaal 2 weken levertijd. 

Na 2 weken niets ontvangen? Neem dan contact met ons op

Afgerond

Dit betekend dat je bestelling is verzonden vanuit ons filiaal. In 95% van de gevallen zal je zending de volgende dag bij je aankomen.

Waarschijnlijk heb je al een mailtje ontvangen, hierin staat dat je bestelling is verstuurd en ook wanneer je de tracking link van PostNL zal ontvangen.

Geen mail ontvangen? Controleer graag ook je ongewenst-postvak. Staat hier ook niets in? Neem dan contact met ons op.

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Handige links